دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

پسران ایرانی = دختر شدن وای خدا !

سلام دوستای گل من امروز میخوام یک عکس رو بهتون نشون بدم که با عنوان " پسران ایرانی دختر شدند " این ها رو در ادامه مطلب ببینین شاید بگین  

پسر ایرانی که رسما دختر شد !!!

پسران ایرانی توجه کنند آخه اینم  میشه
پسر ایرانی که رسما دختر شد

ادامه مطلب ...

هوشتونو بسنجید * عاقلین یا باهوش*

سلام شما میتونید چندتا نقطه ی سیاه تو این عکس ببینید ******

عنوانشو هر کی هرچی میخواد بزاره ؟!

سلام دوستای گلم امروز میخوام به توصیف امتحان فیزیک بپردازم (چه رسمی !!)

امتحان فیزیک از همه لحاظ باحال بود چون صفحه ی اولش خیلی اسون بود صفحه ی دوم ای بگی نگی متوسط ( از نظر من ها ! ) وای خدا صفحه 3 هر چی بگی سخت بود من که (1_1.5 ) نمره غلط دارم یعنی از پرسیدن از بچه ها فهمیدم جواباشو هر کی یه چیزی میگفت من که نفهمیدم !؟

ولی در کل حال داد من که از ریاضی20 میشم یه دفه بیامو از جغرافی 16_17 بشم  اخه یکی باید به معلممون بگه آخه این سوالا چیه ؟ که اوردی ؟ (مغزم error  میداد ) این آخرا هر چی مغزمو  restart  میکردم باز shutdown  میشد فک کنم ویروسی شده بود  یا خدا سوالاش ............؟؟؟؟

این بود شرح حال من تو امتحانا امیدوارم نسیب گرگ بیابون نکنه ؟! میفهمین که ؟؟ 

من که در کل خوب کردم   فقط میخوام بگم که برا درس زیاد حرس نخورین که سال دوم زیاد مهم نیست سال دیگه (حسابان + جبر + هندشه 2 و...... ) نمیدونم چه جوری میخوام پاسشون کنم

ولی یکی اون بالا هست اشتباه نکن اول خدا بعد کله ادم )    خوب دیگه بابای !!

sorry about changes

سلام دوستای عزیز من به علت برخی از مشکلات مجبور شدم قالب وبلاگمو عوض کنم و از تمام کسایی که لوگوشون تو وبم بود و حذف شد معذرت میخوام خوب دبگه باید برم (( امتحان فیزیک دارم))  برام دعا کنید باشه ! 

بازم میگم معذرت میخوام مخصوصا از " سکوت" هر موقع اومدی برام نظر بنویس

شلام

 

این سکوت لعنتی داره خفه ام میکنه

                                        سکوتی که مجبورم همیشه با خودم حملش کنم

کاش میشد این سکوت تلخ را شکست....

                                           من به فریاد مانند کسی که نیاز به تنفس دارد

مشت میکوبد بر در

                                     پنجه می ساید بر پنجره ها

                                                                                   محتاجم..........

از سکوت خسته شده ام ........

                                                  دلم فریاد میخواهد..............         

mahsa

خوب سلام امروز میخوام یه سری از "مهسا ها" رو براتون نشون بدم !
            
                           


ادامه مطلب ...

boy please !!

مشخصات یک پسر خوب: 1- پسره خوب تنهایی میره سینما وپارک - 2. یه پسره خوب بعد از تک زنگ سراغه تلفن نمیره - 3. یه پسره خوب وقته برگشتن به خونه ماشینش بوی اُدکلنه زنونه نمیده- 4. یه پسره خوب تو کلاسّه دانشگاه تا شعاع 3 متری هیچ خانومی نمیشینه - 5. یه پسره خوب پس از اتمام صحبت گوشی تلفنو بوس نمیکنه - 6. یه پسره خوب وقتی میاد خونه قرمزیه رُژه لب رو صورتش دیده نمیشه - 7. یه پسره خوب بعد از شنیدن اسم جنّیفر لوپز استغفرالله میگه

تقلب !!!!!

سلام دوستای گل عزیز خودم نمیدونم موقع امتاحاناست چرا نمیاین من که نمیدونم !

بابا اونقدرم سخت نیست جدی نگیرید !

من که امتحانای شیمی امروز داشتم خیلی سخت نبود (تک و توکی) سخت بود ولی من که همه شو نوشتم 19.5  فک کنم میشم . عالی بود دیگه از شمام می خوام بیاین دیگه یه سری به کلبه ی حقیر منم بزنید .

بابا امروز برای اولین بار میخواستم تقلب کنم بابا هی میگفتم فلانی چی میشه اومدن صندلی هامونو یه متری هم گذاشتن مگه میشه صدای کسی رو شنید هی میگفت این میشه من که نمیشنیدم بیخیالش شدم شانسی نوشتم بدبختی شانسم نداریم غلط بود .

ولی به شما میگم تقلب نکنین باشه که خیلی بده منم یه جورایی خوردم !!!!!!!!1

           دوستون دارم !