دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

خداحافظ


Just saying GoodBye not Forever


خداحافظ همین حالا، همین حالا که من تنهام ........ خداحافظ به شرطی که بفهمی ترشده چشمام

خداحافظ کمی غمگین، به یاد اون همه تردید....... به یاد آسمونی که منو از چشم تو می دید

اگه گفتم خداحافظ، نه اینکه رفتنت سادست ........ نه اینکه میشه باور کرد دوباره آخر جادست

خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به رویاها ........ بدونی بی تو و با تو، همینه اسم این دنیا

دوستای گل من میخوام به شما یه چی بگم که گفتنش یه خورده سخته !

من بهده این میرم کلاس 3 و کنکور و این حرفا دارم و  میخوام وبلاگ نویسی رو به طور موقت تا کنکور قطع کنم ! البته سای 1392 که کنکور دادم بهتون میسرم و در این مدت فقط به نظرات شما پاسخ میدم


و از دوستان خودم مخصوصا فائزه جونم ( کلاس اوّل دبیرستان ) و خانوم سیمین محسن نژاد و ... تشکر میکنم امیدوارم هرجا هستن زنه و پیروز باشن !!!!



saying GoodByr is vey bad of cource to my friend but sometimes We have to say it !

Faezeh JOONAM I always wanted to tell you please Read your lessons carefully to be passed your ENglish

سییع