دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

بدون شرح

سلام دوستای گل من چطورین خوفین انشا الله منم خوبم دیگه راحت شدیم و داریم می چرخیم منم بعده یه دوران سختی امتحانا رفتم تو نت و دنیای مجازی خیلی حال میده دوسش دارم خیلی زیاد دیگه کسی به من سر نمیزنه هااااااااا !!!!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
ارمین چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:11

آخ راست کفتی...تو تابستون فقط ساز زدن میجسبه

faezeh چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 http://ta-enteha.mihanblog.com

salam mahsa jonaaaaaaaa. khobi azizam? baba man ba computere dadasham miam. mitarsam adresamo peyda kone vase hamin kam miam!!! etefaghan chand roz pish yadet bodam. jat khali. javabe farzanegan ke 15e in mah miad. vali......... mahsa khak bar saram konan gand zadam emtehan be on asino. kheiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiili asooooooon bod. aslan dar hade emtehanaye mamolie madrese. vali be khatere nomre manfi man...... fekr nakonam ghabol sham moadelet chand shod? man 20 shodam.

fati سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:08

سلام مهساجان وبلاگت خوبه فقط یکم هم sms های عاشقانه تو وبلاگت بذار تا جذاب تر بشه من اسمم فاطیه از استان اصفهان رشتم کامپیوتره سال سومم امسال کنکور دارم برام دعا کن اونجایی که دوست دارم قبول بشم قربونت برم جیگر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد