دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

معدل ....... دردی که آخر سال یادت میاد

سلام دوستای گل خودم امیدوارم کسی نره کارنامه شو بگیره باید از شعاع 3کیلو متری مدرسه رد نشد چون اگه خانونم یا آقای مدیر ببینتت میگه فلانی بیا اینجا باهات کار دارم بعدم میبرتت تو دفتر میگه تو که خیلی درسات خوب بود آخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟




اینم نصیحت دوستانه من به شما ( البته من که کارنامه مو گرفتم  معدلمم بگی نگی خوب شد

19.33 من که راضی ام )




دوست دارم همه تون مثل فایزه جونم معدلتون 20 بشه  من که خیلی براش خوشحالم من که کلاس سوم راهنمایی بودم معدلم19.98 بود ولی سال دوم دبیرستان شد اونsmilies1آخه اونم شد معدل ولی خودمونیم من که درس نخوندم تو کل سال همش عشقو حال بود


دوست دارم اگه دانش آموزین معدلتون رو دقیق و اگه دانشجو همو ن عدد صحیح معدلتون رو برام تو نظرات بنویسید




                                                            smilies1                                   smilies1

بدون شرح

سلام دوستای گل من چطورین خوفین انشا الله منم خوبم دیگه راحت شدیم و داریم می چرخیم منم بعده یه دوران سختی امتحانا رفتم تو نت و دنیای مجازی خیلی حال میده دوسش دارم خیلی زیاد دیگه کسی به من سر نمیزنه هااااااااا !!!!!!!