دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

بای تا آخر خرداد ماه .......

سلام به دوستای گل من نمیدونم چی بگم دیگه وسط امتحاناتیم اونم چه امتحاناتی ساده من که راضی ام از معلمام که خیلی ساده آوردن خوب دیگه ........

از بخت بدما منو انداختن آخر البته من تقلب نمیکنم هوا اونجا گرمه شدیدا منم هرچی میگم جامو عوض کنین گوششون بدهکار نیست

منم دیگه رفتم تا آخر امتحانات خرداد ماه دیگه حوصله نتو ندارم میرم تو فیس بوک با دوستام بیشتر خوش میگذره البته نمیگم با شما خوش نمیگذشت ولی خوب اونجا بیشتره ......

دوست دارم هرچی میخواستید درباره من تو این یه ساله بنویسید من ناراحتی ندارم فقط میخوام بدونم نظرتون چیه

دوستون دارم

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز