دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

اینم برا شما البته برای شما دوستای(F) عزیزم میگم گفتن گربه رو دم حجله بکش
نه روز عروسی البته خودم از این قضیه مستثنام اره دیگه ولی دیگه روز
عروسی تکواندو ..... درسته اولین زن ایرانی تو بازی های گوانجو مدال طلا گرفت
حتما با شوهرش اینجوری تمرین میکرده ما که نمیدونیم  شاید 
هر چیزس ممکنه 

سلام داشتم اس ام اسامو دور میکردم دیدم اسای سر کاری زیادی دارم گفتم شمام از این اسا بهره مند شید اوه داشت فراموشم میشد  نظر زیبا یادتون نره 


ادامه مطلب ...

love u !!!!!

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com


آن کس که درد عشق بداند

اشکی بر این سخن بفشاید

این سان که ذره های بی قرار من

سر در کمند عشق تو,جان در هوای توست

در دور دست دشتی از دیده ها نهان

بر برگ ارغوانی ,پیچیده با خزان

یا پای جویباری ,چون اشک ما روان

پهلوی نبشاند !ما را به یکدیگر برساند!!!

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

ادامه مطلب ...

sorry my friends

ببخشید دوستای گلم چند روزی بود درگیر درسا بودم نشد بیام درسا بی نهایت سنگین شده از یه طرف شیمی  از یه طرف فیزیک اخه اینا چیه اینتو نوشتن من که نمیفهمم خلاصه بگذریم 

اوه راستی یادم رفت بگم 

                          دوستون دارم(F)



اهنگ زیبا از دوست عزیزم مارال


دانلود


حجم:3/14 MB

?who is the best friend

answer: plz in comments beause the lover bodies havent any patience


 

عشق:

شاید آن روز که سهراب نوشت زندگی اجباری است

                                                   دلش از غصه حزین بود و غمین

حال من می گو یم

             زندگی یک در و دروازه و دیوار که نیست

 که نشد بال زدو پرواز کرد

                                                 زندگی اجبار نیست

         زندگی بال و پری دارد و مهربان تر از مهتاب است

                             تو عبور خواهی کرد

  از همان پنجره ها

                                                        با همان بال و پر پروانه

        به همان زیبایی

                                 به همان آسانی

                                                              زندگی صندوقچه ی اصرار پرستو ها نیست

         زندگی آسان است

                                    بی نهایت باید شد تا آن را یا فت

            زندگی ساده تر از امواج است

                           پس بیا تا بپریم

                                                  وتا شبنم آرامش صبح

                                                               تا صدای پر مرغان اقاقی بال و پر باز کنیم

             تا توانیم که ازاول آغاز کنیم و تا نهایت برویم

دست هایت سیب سرخ خواستن چشم من است..


 

من پر از باور بودن هستم..چون تو هستی .. و نگاهت معبد عشق من است..

چون تو دریای منی و من ماهی کوچک هستم که دراحساس تو جاری شده است..

تو خود واژه ی عشقی و من از تو لبریز..

دست هایت سیب سرخ خواستن چشم من است..

من به سرزمین گرم تو هجرت می کنم..

من پناهنده ی بی تردیدم..

در پی راز تو حیرانم من..

به کجا خواهم رفت..

سراب


 

عمری به سر دویدم در جست وجوی یار
جز دسترس به وصل ویم آرزو نبود
دادم در این هوس دل دیوانه را به باد
این جست و جو نبود
هر سو شتافتم پی آن یار ناشناس
 گاهی ز شوق خنده زدم گه گریستم
بی آنکه خود بدانم ازین گونه بی قرار
مشتاق کیستم

ادامه مطلب ...

چشم ها را باید بست.....

چشم ها را باید بست.....مثل من باید دید 
من 
پشت جاری شدن چشم 
به دنبال نگاهی بودم 
که در اندیشه خود خواهی ها 
سر به دیوار جنون می سایید 
و گل عاطفه را......بر لب تاقچه ی دلهره می خشکانید 
من 
زیر پرپر شدن دفتر عمر 
سنگ قبری دیدم 
که به نامردی این دوره شهادت می داد

گویند خیال دلبران تخت تر است

آن یار که دلرباست خوشبخت تر است

 هیهات مباد از کسی دل ببری

معشوق شدن ، ز عاشقی سخت تر است!


پایگاه فرهنگی مذهبی خاک جمکران

ادامه مطلب ...

عشق:

عشق یعنی ... نتونی صبر کنی تا کسی شما رو به هم معرفی کنه.
عشق یعنی ... همون سلام اول.
عشق یعنی ... چیزی مثل تنفس در هوای پاک کوهستان.
عشق یعنی ... یک موهبت طبیعی که باید اونو پرورش داد.
عشق یعنی ... به هزار زبون بهش بگی دوستت دارم.
عشق یعنی ... انفجار احساسات.
عشق یعنی ... وقتی دلت می ره نتونی جلوشو بگیری.
عشق یعنی ... جذب شخصیتش بشی.
عشق یعنی ... وقتی تو از اون بخوای که مرد یا زن زندگیت بشه.
عشق یعنی ... ترا ببخشه و یه فرصت دیگه بهت بده.

ادامه مطلب ...