دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

GOd please help me

عکس‌ خدا در اشک‌ عاشق‌ 
قطره‌ دلش‌ دریا می‌خواست ، خیلی‌ وقت‌ بود که‌ به‌ خدا گفته‌ بودهر بار خدا می‌گفت : از قطره‌ تا دریا راهی ا‌ست‌ طولانی ، راهی‌ از رنج‌ و عشق‌ و صبوری ، هر قطره‌ را لیاقت‌ دریا نیستقطره‌ عبور کرد و گذشت ، قطره‌ پشت‌ سر گذاشت .قطره‌ روان‌ شد و راه‌ افتاد و هر بار چیزی‌ از رنج‌ و عشق‌ و صبوری‌ آموختتا روزی‌ که‌ خدا گفت : امروز روز توست ، روز دریا شدن ، خدا قطره‌ را به‌ دریا رساند ، قطره‌ طعم‌ دریا را چشید ، طعم‌ دریا شدن‌ را اما... روزی‌ قطره‌ به‌ خدا گفت : از دریا بزرگتر ، آری‌ از دریا بزرگتر هم‌ هست ؟ خدا گفت هستقطره‌ گفت : پس‌ من‌ آن‌ را می‌خواهم ، بزرگترین‌ را ، بی‌نهایت‌ راخدا قطره‌ را برداشت‌ و در قلب‌ آدم‌ گذاشت‌ و گفت : اینجا بی‌نهایت‌ استآدم‌ عاشق‌ بود ، دنبال‌ کلمه‌ای‌ می‌گشت‌ تا عشق‌ را توی‌ آن‌ بریزد ، اما هیچ‌ کلمه‌ای‌ توان‌ سنگینی‌ عشق‌ را نداشت ، آدم‌ همه‌ عشقش‌ را توی‌ یک‌ قطره‌ ریخت ، قطره‌ از قلب‌ عاشق‌ عبور کرد و وقتی‌ که‌ قطره‌ از چشم‌ عاشق‌ چکید ، خدا گفت : حالا تو بی‌نهایتی ، چون که‌ عکس‌ من‌ در اشک‌ عاشق‌ است .

نظرات 4 + ارسال نظر
جهان چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:05 http://jahanpardazesh.blogfa.com

جالب بود و پر معنی ولی تصویر بالای صفحت ترسناک بود

سیمین پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:21 http://www.chasbzakhm73.blogfa.com

سلام مهساجووووون.
خوبیییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جالب بود...

مهران دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:07 http://ashgh.orq.ir

سلام اگه دوست داشتی منو لینک کن بعد خبر بده تا من لینکت کنم .یه سوال شما کسی رو تو دوست های اینترنتی تون نمی شناسید که بتونه در بهتر شدن وبلاگم کمکم کنه اگه می شناسید ایمیل بدین منتظرم ممنون.ایمیل:www.amozesh53@yahoo.com

مهران دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:17 http://www.ashgh.orq.ir

راستی یادم رفت بگم من اون شخص رو به عنوان یک از مدمیران وبلاگم قبول می کنم البته اگه دختر باشه بهتر چون دختر ها سلیقه بهتری دارند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد