دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

بازی

بازی روزگار را نمی فهمم! من تو را دوست می دارم... تو دیگری را... دیگری مرا... و همه ما تنهاییم داستان غم انگیز زندگی این نیست که انسانها فنا می شوند ، این است که آنان از دوست داشتن باز می مانند. همیشه هر چیزی را که دوست داریم به دست نمی آوریم پس بیاییم آنچه را که به دست می آوریم دوست بداریم. انسان عاشق زیبایی نمی شود. بلکه آنچه عاشقش می شود در نظرش زیباست! انسان های بزرگ دو دل دارند: دلی که درد می کشد و پنهان است ، دلی که میخندد و آشکار است. همه دوست دارند که به بهشت بروند، ولی کسی دوست ندارد که بمیرد . عشق مانند نواختن پیانو است. ابتدا باید نواختن را بر اساس قواعد یاد بگیری، سپس قواعد را فراموش کنی و با قلبت بنوازی. دنیا آنقدر وسیع هست که برای همه مخلوقات جایی باشد پس به جای آنکه جای کسی را بگیریم تلاش کنیم جای واقعی خود را بیابیم. ‏اگر انسانها بدانند فرصت باهم بودنشان چقدر محدود است محبتشان نسبت به یکدیگر نامحدود می شود. عشق در لحظه پدید می آید. دوست داشتن در امتداد زمان. و این اساسی ترین تفاوت میان عشق و دوست داشتن است. راه دوست داشتن هر چیز درک این واقعیت است که امکان دارد از دست برود. انسان چیست ؟ شنبه: به دنیا می آید.  یکشنبه: راه می رود.  دوشنبه: عاشق می شود.  سه شنبه: شکست می خورد.  چهارشنبه: ازدواج می کند.  پنج شنبه: به بستر بیماری می افتد.  جمعه: می میرد.  این راز نباید بیش از یکساعت نزد تو بماند . اگر آنرا برای ده نفر از جمله فرستنده ، بفرستی آنکه دوستش داری ترا دوست خواهد داشت ، و اگر آنرا حذف کنی یا نگهداری کسی را که دوستش داری ترا رها خواهد کرد ......

نظرات 8 + ارسال نظر
سیمین محسن نژاد جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 http://www.payame2.blogfa.com

سلام مهسا جونم
کجایی؟ کم پیدایی؟ ورد و دعا نوشتی حالا چرا ده نفر به چهل نفر بفرست چهل تا کچل پیدا کن انوقت آروزهای همه برآورده می شه مگه نه؟
هر چند بار یک خبرب بده عزیزم منم دل دارم دلمبرات تنگ می شه بی معرفت!!! خوش تیپ
خوش ست خلوت اگر یار یارمن باشد نه من بسوزم و او شمع انجمن باشد

دوستت دارم عزیزدلم.

کامران تنها جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 20:28 http://www.2love10.blogfa.com

سلام خوبی [گریه] وبلاگت جالبه راستش نمی دونم درد دلمو بگم یا نه . عاشق شدم یه عشق خیلی پاک و صادقانه که حاضرم جونمو براش فدا کنم ولی فرشته بهم جواب منفی داد خودشم می دونست دوستش دارم واقعا و پا هیچ پسری هم رابطه نداره چنان بش وابسته شدم که خودمم موندم این هحساس وحشی از کجا اومد کار هر شبم گریه ی پنهونیه بخدا به اخر دنیا رسیدم چند دفه خواستم خودمو بکشم ولی غیرتم قبول نکرد که بذارم تو اینده با پسری باشه توروخدا کمکم کن چیکار کنم بخدا واقعا تنهام و بی کس بی کس از لحاظ عشق بهت نیاز دارم ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا این چه حس عجیبیه [گریه][گریه][گریه]

behzad شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 20:39 http://shadmehr-music2020.blogsky.com/

دورود
داشتم دور می زدم گفتم به شما هم یک نظری بندازیم دیدم هنوز با اقتدار پابرجاید وقتی میام به وبلاگ شما حس خوبی بهم دست میده خسته نباشد

sepid پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 19:09 http://movafaghan.mihanblog.com

azizam aliye linkam kon

پیمان دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:57 http://peyman1372.blogsky.com

سلام.وب خیلی قشنگی دارید.قابل دونستید یه سر هم به من بزنید.

فائزه چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 18:07 http://ta-enteha.mihanblog.com

salam mahsa joonam. khobi azizam? shenakhti??????? taranome76!!! on webam hazf shod yani dadasham hazfesh kard vali man ke az ro nemiram!!! dobare ye web dge dorost kardam. sari bia bebin bego chetore

ارمین چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:23

مهسا جون اکه میشه یه ذره شادتر باش جون تو زندکی به اندازه کافی وقت و دلیل برای غمکین بودن هست بس بیا یه مقداری شاد باشیم اینطوری نه اینطوری بهتره

الیاس پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:09

سلام
سال نو مبارک
بازی روزگار را نمی فهمم! من تو..........
مطلب خیلی خوب هست.
فقط رنگ نوشته مناسب نبود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد