دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

و فکر اینم که آدم تو زندگی چندبار میتونه عاشق بشه؟

و فکر اینم که آدم تو زندگی چندبار میتونه عاشق بشه؟ 

از دیشب دارم سعی میکنم یکی از خاطره هاتو توی ذهنم بازخوانی کنم اما نمیشه همش یه جای کار هنگ میکنم . اونم وقتیه که به جایی میرسم که تو سرتو میذاشتی رو شونه هامو دستتو از پشت دور گردنم حلقه میکردی و آروم میگفتی هنوزم دوستم داری ؟؟؟ 

نمیدونم چرا هیچوقت بهت نگفتم  چرا این سوالو ازم میپرسی . تو که خودت خوب میدونستی جوابش چیه  

اما حالا دارم به اون جمله ات به اون سوالت به اون نگاهت فکر میکنم . هرچی با خودم کلنجار میرم نمیتونم بفهمم اون سوال چه حکمتی داشته ؟  

دفتر خاطره هام ( خاطره های با تو بودنم ) پر از دستنوشته هاته ، نمیدونم کدومو بخونم تا شاید از بین حرفات بتونم جوابمو پیدا کنم . اخه این چیزا که واسم اینجا نوشتی درکش خیلی سخته . خودت فقط میتونی تفسیرش کنی، من فقط عاشق نوشتنت بودم   

 

کی اینجاست که بفهمه دفتر دلم پر از صفحه های سیاه بی تو بودنه ؟! 

کاش اون روز که میخواستی بری بازم ازم سوال میکردی           ...... هنوزم دوستم داری ؟ ......


نظرات 1 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:57 http://my4divari.blogsky.com

لینک شدی .

ممنون منم تو رو لینک کردم به امید دوستی بیشتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد