دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

به تو تقدیم میکنم


 

به سکوت سرد مرداب قسم که تو نیلوفر چشمان منی


و دل خسته ی من میترسد که تو پژمرده شوی


 

که تو مرا به فراموشی شبها سپری


 

که مبادا به دلم رنگ سیاهی بزنی


 

وبه شبهای امیدم تو تباهی بزنی

 

دل من ترانه دارد غم عاشقانه دارد

 

 


به هوای روی ماهت همه شب بهانه دارد...............

 

  

 دلم در حلقه غمها نشسته


زبانم بسته و سازم شکسته

 
وجودم پر ز شعر عاشقانه ست

 

تو را می خواهم و اینها بهانه ست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد