دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

سخنی از دوست

خیلی سخته چیزی رو که تا دیشب بود یادگاری صبح بلند شی ببینی که دیگه دوستش نداری خیلی سخته که نباشه هیچ جایی برای آشتی بی وفا شه اون کسی که جونتو واسش گذاشتی خیلی سخته تو زمستون غم بشینه روی برفا می سوزونه گاهی قلبو زهر تلخ بعضی حرفا خیلی سخته اون کسی که اومد و کردت دیوونه هواس وقتی تموم شد بگه پیشت نمی مونه خیلی سخته اون که می گفت واسه چشمات میمیره بره و دیگه سراغی از تو و نگات نگیره خیلی سخته تا یه روزی حرفای اون باورت شه نکنه یه روز ندامت راه تلخ آخرت شه خیلی سخته که عزیزی یه شب عازم سفر شه تازه فردای همون روز دوست عاشقش خبر شه خیلی سخته که دلی رو با نگات دزدیده باشی وسط راه اما از عشق یکمی ترسیده باشی خیلی سخته توی پاییز با غریبی آشنا شی اما وقتی که بهار شد یه جوری ازش جدا شی خیلی سخته واسه اول بشکنه یه روز غرورت اون نخواد ولی بمونه همیشه سنگ صبورت خیلی سخته اونکه دیروز تو واسش یه رویا بودی از یادش رفته که واسش تو تموم دنیا بودی خیلی سخته بری یک شب واسه چیدن ستاره ولی تا رسیدی اونجا ببینی روز شد دوباره خیلی سخته که من و تو همیشه با هم بمونیم اونقدر عاشق که ندونن دیونه کدوممونیم
نظرات 4 + ارسال نظر
کلافه یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:11 http://kalafam.blogsky.com/

معمولا نوشته های قرمز رو تو زمینه سیاه نمیخونم اما این یکی جالب بود

فرشید یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:23 http://www.mizbandl.blogveb.com

سلام
وب جالبی داری راستش من از این سبک وب ها خوشم می یاد
و دقت که کردم ممولا دختر ها این جور وبهای عاشقانه دارن
در هر صورت واقعا وبت باحاله
اگر دوست داری باهم تبادل لینک کنیم
اگر دوست داشتی خبرم کن

ممنون از ورودت به وبم لینک شما با موفقیت انجام شد
بای

کلافه یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 17:40 http://kalafam.blogsky.com/

سلام رفیق لینکت کردم

منو با اسمم حرفهای یک ادم کلافه لینک کن

مهدی یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:28

خیلی با مطالبت حال کردم >>>>>موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد