دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

این دوتا خانم رو میشناسید ؟

این دوتا خانم رو میشناسید ؟ 

   

              

                                                           

اشتباه نکنید هردو یکی هستند . خانمای ورزشکار خیلی خوب با اسم ارغوان رضایی تنیسور ایرانی الاصل فرانسه آشنا هستند   

جدیدا شنیدم فدراسیون تنیس ایران ایشون رو به کشور دعوت کردن تا ازشون تقدیر کنن . عجب مملکتی داریم ما ، این خانم با اون سر و وضع تو مسابقات حاضر میشه ولی با این حجاب میاد تو ایران تا ازش تقدیر بشه


نظرات 3 + ارسال نظر
کلافه یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 19:52 http://kalafam.blogsky.com/

حالا ۱ بارم که قراره اینا ۱ کاری کنن تئ جلوشونو بگیر خوبببب!!!!!!

کلافه یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:31 http://kalafam.blogsky.com/

من که طرفداری نکرم گفتم حالا از دستشون در رفت ۱ بار ۱ کار خوب کردن حالا چیه مگه این خانوم هر جور دوست داره لباس میپوشه دیگه ایرانیه دیگه خلاصه.

سیمین محسن نژاد دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 00:07 http://www.payame2.blogfa.com

سلام و شاد باشی.
منظور شما را متوجه نشدم یعنی هر کس بی حجاب است نجس می باشد و نباید از او تقدیر کرد . یا منظورتان این است چون لباس تنس پوشیده وقتی به ایران می اید همان لباس نیمه عریان را بپوشد . آیا می دانید تمام زنان خارجی ها که داخل ایران می شوند مجبورند مانند ایرانی ها روسری بگذارند. خوب این قانون برای ارغوان رضایی هم است که اگر چه اعتقادی به پوشش ندارد ولی وقتی به کشورش پا می گذارد مانند دیگران پوشش داشته باشد .حتی افرادی هم که در ایران زندگی می کنند گر اعتقادی به حجاب ندارند وقتی از منزل پا به بیرون می گذارند اجبارا یک پوششی دارند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد