دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

دوست دارم

ز غم کسی هلاکم که ز من خبر ندارد                     عجب از محبت من که در او اثر ندارد

ز دوران عاشقی غمی بزرگتر ز دوری یار نمی یابم


....دوست دارم.....

نظرات 3 + ارسال نظر
سیمین دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:52 http://www.payame2.blogfa.com

سلام تا های خوبید؟
با عذر خواهی چون وبلاگ تحت نظر اداره می باشد نمی توانم لینک کنم. در ضمن چون بی ذوق می باشم در خط عشق و عاشقی این مسائل نیستم .جواب معمایت را به من بگو بعد جایزه ای که می خواهی بدهی به مهسا جون تقدیم می کنم . معامله قبول است؟ بای عزیزم . های آن را بالا نوشتم

سیمین محسن نژاد دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 22:03 http://www.payame2.blogfa.com

سلام مجدد
چرا از غم کسی که از تو خبر ندارد هلاک هستی بی معرفت را توی اشغالی بنداز. برو یکی دیگه را پیدا کن که برات تب کنه . اگه یار از تو دوره ولش کن بی خیالش . اصلا غصه نخور زود پیر می شی های. به کسی محبت کن که برات بمیره حیف تو نیست منت نا کسان را می کشی.

بای عزیزم . های را وسط جمله نوشتم دیگه تکرار نمی کنم .
در ضمن هم ای دی دارم و هم ایمیل .

سیمین دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:14 http://www.payame2.blogfa.com

سلام خانومی
زمانی که گذشت دیگه برنمی گرده . پس اینجا دل خواستن نیست. فقط باید حال را بچسبی که فردا غصه حال را نخوری.
معمای ناف از کامنتت حذف کردم چطور یک دقیقه نشده فراموش کردی جایزه گذاشته بودی؟
کلمه عاشقانه بد نیست اما کوچولو های شیطون ما مرتب در وبلاگ پرسه می زنند و فکرهای آنچنانی می کنند برای همین مجبورم بعضی موارد را حذف کنم که برایشان سوتفاهم نشود.
عزیزم الهیییییییییی چشمان دشمنانت رودخانه شود. دوست اگه دور شد فراموشش کن بی خیال . دنیا ارزش عشق و عاشقی زمینی آن هم از نوع مذکرش را ندارد.
ولی دندونا و زبون خوشگلی داری !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد