دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

کوچه صبح


بوی عشق میرسد از کوچه صبح

و تو از پشت طراوت

می نهی پا به همان سوی تن خسته من

با تو این قاصدک است خنده کنان

بر دم برنده شمشیر سپهر

آّه:

و تو از وراء نور  میایی

حوریان هم همه در پشت سرت می ایند ، می خندند

سایه ها بر سر راهت می رقصند ، میرقصند

و من از روی نسیمی مدهوش

تا کران:

پر ز مهرت می ایم ، می ایم

 

انچه از قلب لطیفم مانده بر جا همه ارزانی تو

همه نگاه گرمم خیره بر قامت تو

همه امید عمرم:

یک نوازش،یک نگاه،یا یک صدا از تن تو

 

یاد من هست که ایامی پیش

با من اشتی تر از این دوران بودی

و به گاه گل سپیده هر صبح

بهر من یک سبد شعر می سرودی

می تنیدی روح خوابم را با شمیمت

می رسیدی جسم و جان را با وصالت

و من از روزنه پنجره ها می دیدم

کودکان را همه پاک

که برایت گل موج می چینند

از دل دریای محبت

آه :

پشت ان روزنه ها و درون های و هوی بچه ها

همچو آواز دل انگیز قناری

چه سرودی زیبا بود

چه سرودی ! در لطافت مثل گل

در صداقت مثل آب

در کنارش جاده ای سبز از صفا

در میانش بوته هایی از اقاقی

انتهایش شهر سفید نور بود...

 

اینک در انتظار تو ام

در انتظار تو گویی نگاه مرا

به انسوی پنجره ها دوخته اند

گویی با نرمی لحظه ها

سینه ام را دریده اند

 

من:

به اظطراب سکوت کوهستان

در دل تاریک شب رسیده ام

من:

به سوی سراب سرد بیابان

از سوز کام تشنه ام دویده ام

اینک در انتظار تو ام

اینک در انتظار تو ام


http://aseman2007.blogfa.com

نظرات 1 + ارسال نظر
سیمین محسن نژاد پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:51

به اظطراب سکوت کوهستان در دل تاریک شب رسیده ام

آیا سکوت کوهستان اضطراب دارد ؟

به سوی سراب سرد بیابان از سوز کام تشنه ام دویده ام
اینک در انتظار تو ام اینک در انتظار تو ام

زیاد منتظر نباش یا نامه اش می آید یا سر کچلش پیدا می شود
تو فقط به آرامش کوهستان در دل شب فکر کن که آسمانی پر از ستاره و شهاب دارد.

خدانگهدار زیبای من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد