دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

دنیای تنهایی من " محفل تنهایی شما "

به خاطر آدمهایی که دیگه ردی ازشون نیست ، به خاطر لحظاتی که دیگه مال من نیست

عنوانشو نمی دونم هر چی شما بخوای بذار روش ؟؟؟

سلام دوستای گلم نمیدونم از کجا شروع کنم امروز بهترین روز زندگیم بود  چون از سرعت اینترنت 460.8kbps برخوردار بودم همه ی وبای دوستامو دور کردم بابا چقدر وبای قشنگی دارن ایول راستی چند تا کد باحال تو وبم گذاشتم امیدوارم که به من به عنوان بهترین وب ماه رای بدید شمام رمزشو از اینجا بگیرین حال شو ببرین برای آپلود عکسمایینش گذاشتم

امیدوارم عکسای با حالتونو توش آپلود کنید اما یه دلخری ازتون دارم بابا از عشقم "" تهی"" کسی آهنگ پیدا نکرد بگه دیگه دلم براش تنگ شده  من این هفتهرو خوب شروع کردم امتحان فیزیک و هندسه رو خوب کردم تو پوستم نمیگنجم میخوام بگم ای خدا مرسی ازت که کمکم کردی 

ای چفدر حرف زدم خوب کاری ماری با من ندارین شاید دیگه بعده یه هفته دیگه آپ شم ولی بدونین همیشه به یادتونم

ایشششششششش هی میخوام بگم بای نمیشه خوب چیکار کنم بای دیگه 

                                        

                                                 love you visit me again

                                                           کلبه عشق

نظرات 1 + ارسال نظر
ارش یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:33 http://hafez12.blogsky.com

سلام ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد